Korzár by... aneb fotomodelem

19.05.2014 16:58

Tak nějak se to v uplynulých týdnech vyvrbilo, že jsme se postavili před objektiv. Prvně to bylo už v únoru v ateliéru u Darka Sack. Je to kousek, a tak jsem s sebou vzala i Medáčka - přece jen, ten za život moc povedených fotek nemá :) 

 

Další focení s Darkem bylo místo děčínských kvalifikaček v dubnu. Bylo krásné počasí, ale kvůli zranění jsme ještě dokončovali klid od sportu - ale tak proč se během toho trochu nevystavit :) Fotilo se v okolí nuselského mostu a myslím, že se Darkovi několik fotek opravdu povedlo. Kromě Korzárka jsem s sebou vzala i Babou - jsou si hodně podobní a fotky tentokrát měli být taky trochu o mě, ne jen o psech..ti byli spíš jako doplněk :D ale fotky dávám ty, na kteřích jsou oni (sebe nepotřebuju ukazovat víc, než je nutné že jo)

Asi dva týdny před mistrovstvím plemen mi psala Aneta Grygarová, jestli bych byla ochotná "půjčit" Korzárka k nafocení na nějaké propagační předměty pro účastníky mistrovství. Velice mě to potěšilo, ta jsem souhlasila. Fotil Lukáš Skalický na Chotkových sadech a já jsem nadšená - zejména z té první, protože takhle si pudla na trávě představuju :)

no a nebudu zapírat, že mě těší, že z Korzárkovi (nakonec vítězné) hlavy můžou pít kafe všichni účastníci pudlího mistrovství :)