6. zimní pohár Všetice u Neveklova

07.04.2014 12:04

Včera jsme se zúčastnili letos posledních halových závodů (které ovšem zároveň počítám do prvních letní části sezóny). Závody pro kategorie S/M začínali až kolem druhé hodiny odpoledne, což jsem jako správná sova ocenila - člověk se vyspí, může dopéct brownies pro středněpočetnou Dingo výpravu (jela jsem s Lenkou, Evžou a Péťou, na místě závodila ještě Denisa s Babú a Deniska Sommerová).

Na závody jsem jela v patřičně špatné náladě- krátce před odjezdem jsem našla Korzův rodokmen a v něm informaci, že jsem v září 2009 byla vyškrtnuta coby jeho majitel. Skutečnost, že "můj" jedinečný Korzárek je vlastně pouze bez smlouvy zapůjčený pes (a ani o tom nevím), mi poněkud vyrazila dech. A také se to značně odrazilo na mém výkonu - neměla jsem chuť hrát divadýlko a závodit. Naštěstí tým tvoří krom psovoda i pes, a pan K. chtěl ukázat, že nemusím být smutná a že na tom nezáleží.

První běh byla zkouška SA2 -nebyl postaven látkáč a konkurence nebyla početná. Parkur byl bez látkáče (ostatně jako všechny běhy) a postavený pěkně, v duchu toho, co trénujeme. Běh to nebyl špatný, bohužel však, přes poměrně zdařilé tréninky, Korzár nevystoupal na houpačce až na zónu a po sklopení jí přeskočil. Tím získal jak časovou ztrátu, tak trestné body, a ačkoliv to stačilo na druhé místo, kvůli trestným bodům jsme zkoušku nesplnili :( Mimochodem - celý běh v kategorii S dokončili pouze dva týmy - krom mě a Korzárka také vítězná parťačka  Evža s Lolly.

První jumping mi udělal nejprve radost. Bylo to postavené hodně na stahování a spinny, celkem se nám povedl timing a Korzárek fakt makal. Bohužel, při zveřejnění výsledků - 1,52 TB za čas. V tu chvíli mi došlo, že i když do toho Korzárek dá všechno a já mám pocit, že to krásně klaplo, naše rychlost... nejen že nemůžeme konkurovat ostatním týmům, ale nejsme schopni splnit ani standardní čas. 

Má nálada se zhoršila o to více a to se projevilo i v hecování druhého jumpingu. Běh možná nebyl špatný, ale já do toho nedala to, co bych měla - je jasné, že to se pak odrazí i na výkonu psa. Nejradši bych si za to sice nafackovala, ale kdo mě zná tak ví, že když to nejde, tak to prostě nejde. A pak to odnese chuďátko Korze :/

Ale abych nebyla tak negativní - závody to byly krásné. Velice fajn parkury, odsýpalo to, příjemné prostředí statku, nádherné počasí a hlavně skvělá a úspěšná parta Dingo. Prakticky všichni se umístili alespoň jednou na stupních, nebo předváděli kvalitní výkony. Vrcholem pak bylo celkové hodnocení Zimního poháru - v kategorii M na bedně pouze  dingotýmy, absolutní vítězství Dingo získalo ve všech třech kategoriích! Za S Lenka Sack a Sirka, v M ten den nepřekonaná Petra Hamšíková s Larou a v Lkách Deniska Sommerová s Rourou :) Co je ale nejdůležitější - krom skvělých výsledků jsou prostě dingo fantastická parta, takže díky trenérkám!