focení - "Portrétová fotografie Friendog" by Dariusz Sack

25.03.2014 14:13

Na začátku února, než jsme odjeli na hory, kde si to psové náležitě užívali (a já ještě víc - psi si jen tak běhají sněhem, ale já lyžovala, běžkovala, plavala, výřivkovala... no jéjej), zašla jsem si s Medáčkem a Korzárem na focení.

Na studiovou fotografii psů se specializuje Darek Sack - manžel naší trenérky a mé kamarádky Lenky. Kromě toho, že je neskutečně trpělivý, jak se ukázalo zejména při focení Čmeláka, také se snaží o neustálý progres ve svém focení - ať už se jedná o nové materiály, technologie, programy atp. - což je vidět i na výsledných fotografiích, které jsou od těch prvních stále lepší a lepší.

Že se půjde fotit Korzárek bylo jasné - mamča mu trochu nafoukala chlupy, takže já měla poprvé v životě pocit, jako kdyby byl můj pes výstavák :) (ale nebojte, žádný vysoce zlakovaný topknot to rozhodně nebyl. Spíš konečně vypadal upraveně). Jako druhého jsem vzala starého Meda, protože ten vlastně žádné povedené fotky nemá. Medáček se při celé akci ukázal jako správný retard - já chápu, že nemá žádný výcvik a jeho povely jsou spíše o tom, že rozumí tomu, co se po něm chce. Leč v záři reflektorů vyplázl jazyk až na podlahu a celou dobu chodil po ateliéru v soustředných kruzích. Fakt, že alespoň pár záběrů se podařilo zachytit, považuji za neskutečný úspěch. Oproti tomu Korzár se rozhodl že bude modelkou, že mu to nejvíce sluší z jedné strany a v poloze ležérního polehávání. radši jsem mu to nevymlouvala.

A tady už je výsledek naší první session - nejspíš ještě nejaké fotky přibudou - časem plánuji nechat nafotit celou smečku, a pokud i vy máte zájem o trochu jiné fotky, než bývají ty ve výstavních postojích, pak Darka vřele doporučuji. Více informací najdete na webu friendog, případně na jejich facebooku :)

Jo a mimochodem - tohle fakt není nějaký PR článek. To je jen nepříliš povedené informování :)